CODUL DE CONDUITA

MOTTO "Bunele maniere apartin muncii inteligente" 


 Azi, cand suntem prinşi în vartejul ameţitor al vieţii moderne , când o mai mare parte a timpului îl petrecem la locul de munca , enunţam în continuare câteva norme de moralitate profesională , acestea se vor a fi , fară a ofensa , un moment de reflexie pentru noi toţi , o privire critica asupra modului în care ne integram în societate , nu oricare , ci societatea numita CARP PETRILA .

RELAŢIA CU TERŢII ŞI CLIENŢII 

 O instituţie al carei personal are un comportament demn şi de înalta clasă atrage şi păstreaza "lumea buna"
Felul în care te prezinţi în faţa membrilor te reprezinta atat pe tine , dar reprezintă şi imaginea CASEI .Fă în aşa fel încat cei care sunt în preajma ta , te privesc şi te ascultă, să o faca cu placere , convinge-i că au în faţa lor un profesionist .
Fiecare trebuie sa fie constient de rolul sau de ,, ambasador ‘’ al casei CARP Petrila , de faptul ca orice actiune o sa se poata rasfringe pozitiv sau negative nu numai in plan personal ci si asupra casei , pe care o reprezinta
Angajatul trebuie sa se prezinte sanatos , odihnit , proaspat , cu hainele curate la locul de munca . Igiena personala este foarte importanta Aparitia unei personae cu nasturii camasii desfacute sau cu camasa scoasa din pantaloni , cu parul dezordonat , nu poate impresiona placut un vizitator sau client al Casei Marca ,, CARP PETRILA ‘’si-a castigat o reputatie in acest oras si trebuie purtata cu mandrie .Ai grija ca atunci cand porti emblema CARP Petrila sa respecti principiile morale , etice si de civilizatie . Nu ai voie sa o,,murdaresti’’ prin gesturi , atitudini sau vorbe.
Ingrijeste-te ca tot ceea ce este inscriptionat cu aceasta marca , haine , autoturism , ecusoane sa fie curat si prezentabil


Respectarea CARP Petrila si a imaginii ei tine de onoarea ta 

 La sediul societatii :

Echipamentul si mobilerul din dotare sunt de calitate , nu se pot inlocui usor
Ai grija de ele ,nu este cazul sa platesti pentru un lucru care nu-ti apartine
Asigurate ca tot echipamentul cu care ai lucrat azi va ramane la fel de bun si maine .
Nu amplifica dimensiunile unui ,, sandwich’’ nu oferi celor ce intra in biroul tau privelistea unui picnic . Este dificil si penibil sa aduni totul in graba , iar impresia ca nu prea muncesti se sterge greu .
Respectarea curateniei si conditiilor de igiena in sediu .Nu lasa semne neplacute in urma ta .


COMUNICAREA

...........Fata in fata

Evita folosirea unui vocabular agresiv si a tonului ridicat . Evita climatul conflictual . Vei constata ca nemultumirile sau ideile tale sunt mai bine intelese de catre colegi
Un coleg merita aceiasi curtoazie pe care o areti unui vizitator .
Daca un coleg are o deprindere care irita sau a facut ceva gresit trebuie sa-l informezi , dar intrun mod care sa-l ajute sa iasa din situatie ,nu ca pe o critica .

.......in scris

O trasatura foarte importanta este aceea de a raspunde promt la corespondenta
Nu iti depasi limita de raspundere , nu semna scrisori sau documente doar daca esti desemnat sa o faci . O semnatura se poate identifica cu imaginea casei .

.........la telefon

Raspunde promt atunci cand suna telefonul . Intimpina in mod amabil apelul telefonic fara atrada o atitudine negativa sau indiferenta .Chiar daca nu te poate vedea celalalt va simti cand vorbesti .
Atunci cand raspunzi la telefon iti asumi raspunderea de a te ocupa de aceea convorbire in mod corespunzator . Ofera explicatii si solutii la problemele la problemele pe care le cunosti ,de care raspunzi si indruma-ti interlocutorul spre o alta persoana daca informatia solicitata nu este de competenta ta .
Telefonul este pentru rezolvarea problemelor de serviciu .Nu negocia la telefon , da relatii scurte ,stabileste intilniri.
Nu manca , nu mesteca in receptor , sunetele sunt mult amplificate si mult mai neplacute pentru auzul celeilante persoane .
Abtine-te de a da sau primi telefoane personale care nu sunt importante sau urgente .
Acestea incarca nota de plata , blocheaza linia telefonica si te distrage de la munca ta .


TIMPUL DE LUCRU

In sistemul casei ai un rol . Colegii tai se bazeaza pe faptul ca esti in locul si la timpul stabilit rezolvand anumite sarcini si probleme profesionale . Nu crea difunctionalitati !
Cand esti la serviciu , esti la serviciu ( Munceste , nu migra prin societate !)Eficienta muncii tale duce la cresterea nivelului tau de trai .
Lasa-ti problemele personale la usa CARP in exterior , iar cand pleci acasa de la serviciu lasa problemele CARP tot la usa dar in interior . Nu le amesteca , risti sa nu faci fata si sa nu mai sti unde si cine esti !

,, Numai cine munceste greseste “

Asuma-ti responsabilitatea recunoasterii cu demnitate a propiilor greseli . Atentie , proverbul invocat este un adevar dar nu un scut . El dispare daca este utilizat in situatii limita sau in mod repetat .
Daca esti solicitat sa corectezi o greseala , cauta modalitatea cea mai eficienta . Nu ezita sa comunici cu colegii care ar putea contribui la solutionarea rapida a problemei .Nu uita ca timpul poate fi un inamic de temut in astfel de situatii.
Fa o analiza a comportamentului tau si vei constata ca toate aceste reguli te ajuta sa-ti etalezi eficienta calitativa , sa fi respectat si apreciat , intr-un cuvant sa fi profesionist .



CARP PETRILA , VREI SAU NU , ESTI TU !

Contacteaza-ne!